Jouw Peugeot, Onze Passie!

Huishoudelijke en reglementaire informatie.
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder
Like! Gegeven!: 49 keren
Like! Gekregen: 154 keren

Re: Jouw Peugeot, Onze Passie!

Bericht door Peugeot-5008 »

Daarvan zijn we op de hoogte.
Maar we laten het domein straks als alias draaien. Dat zou dat soort fouten moeten tackelen.
Nu draait ie nog volledig.
Prive: e-2008 GT Pack 136 PK (Blue Vertigo, afneembare trekhaak)
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK (Gris Artense, extra optie: Getinte ramen, 18" Bund velgen, alu stootlijsten)

Goedkoop, snel, plug-and-play uw navigatie updaten? Stuur mij een PM.
frantic
Peugeot Die-Hard
Like! Gekregen: 12 keren

Bericht door frantic »

Ik zag net een topic over het niet kunnen zien van afbeeldingen. Het was gesloten met de mededeling zie ander topic.
Vraag is alleen welk topic want een referentie was teveel moeite blijkbaar dus dan maar hier.

Ik had gisteren ook dit probleem, maar slechts selectief. Van de ene user wel maar van de andere user niet. Het stuurtje van Bart kon ik bijvoorbeeld niet zien. Maar iemand die zijn auto showde weer wel.

Wel iets anders geks nog. Gisteren moest ik ineens opnieuw inloggen en dat ging met de nodige ellende. Eerst leek het alsof mijn account niet meer leek te bestaan. Toen voor de site cookies opgeschoond en toen lukte inloggen weer wel.

Maar daarstraks moest ik weer inloggen ondanks dat ik gisteren had aangegeven dat ik ingelogd wil blijven.
Mijn auto verbruikt al zo lang als ik 'm heb brandstof. Heeft iemand daar ervaring mee?
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

Het bericht over de afbeeldingen staat drie berichten boven de jouwe. Even naar boven scrollen (of naar de vorige pagina afhankelijk van je persoonlijke instellingen) Hierbij de link. viewtopic.php?p=137022#p137022

Lang verhaal kort:
Plaatjes gepost op -meeting.nl zijn niet zichtbaar op community.nl en vv. Deze moeten door mij handmatig omgezet worden om ze op beide domeinen zichtbaar te hebben. En aangezien ik niet 24/7 achter de computer zit kan dat soms even duren.
Zakelijk: e-2008 Active Pack 136 PK (Gris Artense, extra optie: Getinte ramen, 18" Bund velgen, alu stootlijsten)

frantic
Peugeot Die-Hard

Bericht door frantic »

Ah, thanks. Ik was in de veronderstelling dat het een op zich staand topic was en heb hier geen pagina teruggebladerd.

Ik vind die inlogperikelen die ik had eigenlijk vreemder dan die (on)zichtbaarheid van die plaatjes.
Mijn auto verbruikt al zo lang als ik 'm heb brandstof. Heeft iemand daar ervaring mee?
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

Geen probleem. Maareh….
frantic schreef: 23 nov 2023, 14:52 een referentie was teveel moeite blijkbaar dus dan maar hier.
Ik weet dat je de schurft aan me hebt, en dat beeld krijg ik toch niet weg, maar dit soort opmerkingen helpen natuurlijk ook niet helemaal mee om de onderlinge verstandhouding in ieder geval niet verder te laten verslechteren. ;)
Zullen we wederzijds afspreken dat we ons over en weer weerhouden van dit soort suggestieve opmerkingen en altijd uitgaan van het positieve ipv het negatieve naar elkaar toe?
frantic schreef: 23 nov 2023, 20:12 Ik vind die inlogperikelen die ik had eigenlijk vreemder dan die (on)zichtbaarheid van die plaatjes.
Ook hier speelt hetzelfde probleem. Het is 1 forum wat draait op 2 domeinnamen, maar nog niet als alias maar losstaand.
Als je zowel op het oude (meeting) als het nieuwe (community)forum inlogt, kan je een conflict met de cookies krijgen. Ik heb getracht dit nu op te lossen en het lukt me momenteel niet meer om dat probleem te reproduceren dus het lijkt gelukt. Mocht dat anders zijn dan verneem ik dit graag.

Het ontbreekt mij momenteel aan tijd om het allemaal in 1x goed te doen, vrouwtje loopt op einde zwangerschap en druk met werk en dus ook thuis nog volop aan de bak want vrouwlief kan niet zoveel meer. Daarnaast is de zwangerschap nogal emotioneel omdat we twee jaar geleden onze zoon zijn verloren twee weken na de geboorte. Dat helpt niet mee allemaal en heeft tot gevolg: -> minder tijd voor het forum. Verwacht de komende weken alles omgezet te hebben. Ik vraag dus nog een ieders geduld (ook de jouwe!) maar wil wel zo snel als mogelijk van de naam -meeting af dus vandaar dat ik dit (welliswaar stapsgewijs) toch doorzet.

frantic
Peugeot Die-Hard

Bericht door frantic »

Peugeot-5008 schreef: 23 nov 2023, 21:01 Ik weet dat je de schurft aan me hebt, en dat beeld krijg ik toch niet weg, maar dit soort opmerkingen helpen natuurlijk ook niet helemaal mee om de onderlinge verstandhouding in ieder geval niet verder te laten verslechteren. ;)
Zullen we wederzijds afspreken dat we ons over en weer weerhouden van dit soort suggestieve opmerkingen en altijd uitgaan van het positieve ipv het negatieve naar elkaar toe?
Ik denk dat je het een beetje te zwaar opneemt nu. Je bent al een tijdje niet meer zo irritant aanwezig als destijds. Dus de schurft aan je hebben valt wel mee. Verder had ik hetzelfde gereageerd als die post van Rick was geweest. Maar ik wil wil je wel de virtuele hand schudden hoor.
Ook hier speelt hetzelfde probleem. Het is 1 forum wat draait op 2 domeinnamen, maar nog niet als alias maar losstaand.
Als je zowel op het oude (meeting) als het nieuwe (community)forum inlogt, kan je een conflict met de cookies krijgen. Ik heb getracht dit nu op te lossen en het lukt me momenteel niet meer om dat probleem te reproduceren dus het lijkt gelukt. Mocht dat anders zijn dan verneem ik dit graag.
Wat is de voorkeurs URL dan om op het forum in te loggen?
Het ontbreekt mij momenteel aan tijd om het allemaal in 1x goed te doen, vrouwtje loopt op einde zwangerschap en druk met werk en dus ook thuis nog volop aan de bak want vrouwlief kan niet zoveel meer. Daarnaast is de zwangerschap nogal emotioneel omdat we twee jaar geleden onze zoon zijn verloren twee weken na de geboorte. Dat helpt niet mee allemaal en heeft tot gevolg: -> minder tijd voor het forum. Verwacht de komende weken alles omgezet te hebben. Ik vraag dus nog een ieders geduld (ook de jouwe!) maar wil wel zo snel als mogelijk van de naam -meeting af dus vandaar dat ik dit (welliswaar stapsgewijs) toch doorzet.
Dat is naar voor jullie wat er twee jaar geleden gebeurt is. Ik hoop dat het deze keer goed gaat.
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

Voorkeurs URL www.peugeot-community.nl
Daar gaat straks het hele forum op draaien. (Of beter: enkel daar alleen)
Zie ook de openingspost van dit topic.

FrankvdAa
Peugeot Liefhebber
Like! Gegeven!: 3 keren

Bericht door FrankvdAa »

Is het geen optie om peugeot-meeting.nl nu al meteen te laten redirecten naar peugeot-community.nl? Dan zie je in je browser gewoon altijd -community.nl en heb je ook geen gedoe meer met cookies en links van de afbeeldingen.

Of is dat wat je bedoelt met een alias? Zo'n redirect zou doorgaans vrij eenvoudig te realiseren moeten zijn.
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

Dat is niet hetzelfde als een alias.
Bij een alias zie je op eenndomein hetzelfde als het echte domein. Bij een redirect wordt je doorgestuurd.

Inderdaad makkelijk te realiseren (en daarmee gooi je helaas ook heel makkelijk je google scores weg)

Geef mij even wat tijd om dat te realiseren. Zoals aangegeven is tijd even mijn belemmerende factor.

frantic
Peugeot Die-Hard

Bericht door frantic »

Ik plak 'm maar even hier omdat het mogelijk ook aan de wijzigingen gerelateerd is.

Net wil ik een zoekactie doen (community site) en dan krijg ik onderstaande melding:

Afbeelding

:?

Ik kon dus ook niet zoeken of er al een topic over was. :twisted:
Rick
Moderator
Like! Gegeven!: 125 keren
Like! Gekregen: 183 keren

Bericht door Rick »

:lol:

https://peugeot-community.nl/forum/view ... 27#p137311

1 vd issues is inderdaad dat de zoekfunctie niet altijd werkt.
We dachten dat dit verholpen was, maar helaas.
308CC Feline 156 - Blanc Nacré - 2011
308SW GT 205 facelift - Bleu Magnatik - 2017
E-208 GT 136 - Jaune Faro - 2023
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

We hebben specifiek jouw rechten beperkt. Daar had ik toch een PM over gestuurd. Oh nee, wacht. Die stond ook uit bij jou. 8-)

Gekheid. We zijn op de hoogte. Tijd is even de beperkende factor om eea op te lossen. Bedankt voor het melden!

Rick
Moderator

Bericht door Rick »

mijn rechten heb je ook aangepast zeker :lol: :lol:
tja.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Peugeot-5008
Eigenaar en Beheerder

Klopt. Gezeik. Wordt er doodmoe van.

Rick
Moderator

Bericht door Rick »

Laat het los , Laat het gaan
Zijn belangrijkere zaken dan 2x moeten inloggen , of 3x

Komt wel goed (een keertje)

De myPeugeot App werkt ook niet vlekkeloos, Daar is iedereen ook inmiddels aan gewend 8-)
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”